ПОСЛЕДЊИ РАДОВИ
ПОСЛЕДЊИ РАДОВИ

Било да се бавите продајом украсног биља или имате, индустријски развијену производњу увијек има неко ко је тик испред вас или вас у стопу прати. Данас је, чини се, више него икад важно бити успјешан у продаји јер је конкуренција заиста немилосрдна.

 

Веб страница као средство

 

Сигурно сте до сада небројано много пута били у ситуацији да прочитате како, уколико немате веб презентацију практично и не постојите. Као човјек са годинама искуства у пољу развоја веб страница донекле се могу сложити са овом тврдњом. Зашто донекле? Сматрам да је много боље немати никакву презентацију и своје напоре усмјетити у продају роба и услуга провјереним "offline" путем, насупрот имању лоше веб презентације која ће више нарушити пословни изглед вашег предузећа него што ће му помоћи.

 

Данас фирме неријетко направе веб презентацију и ту њихово веб присуство и почиње и завршава. Уколико сте се и ви пронашли у посљедњој реченици, знајте да нисте једини. Веб страница је један од најисплативијих ресурса ваше компаније али само ако сте њеној изради и презентацији својих роба и услуга приступили на исти начин на који приступате приликом традиционалне продаје лицем у лице. Потенцијални купци и/или партнери провјеравају све аспекте вашег пословања (уосталом и ви то радите), а у данашњој ери мобилних уређаја и свеопштој присутности интернета сигурно је да ће прво провјерити квалитет ваше веб странице односно провјериће какву слику себе шаљете другима. Слажете ли се да је први утисак важан? Ако је ваш одговор потврдан, већ сте на добром путу.

 

Имам веб страницу, али не и очекивану продају.

 

Многи клијенти нас питају: "Како да доведем већи број посјетилаца на своју веб страницу?"... Искуство ме је научило да велики број посјета не значи аутоматски и бољу продају. Питање које бисте заправо себи требали поставити је: "Како да доведем потенцијалне купце на своју веб страницу?". Овим увелико сужавате аудиториј и формирате циљну групу. Али ни ту није крај. Данас је број канала за оглашавање много већи него прије десет година. Предлажем вам да добро упознате своје купце јер ћете тако много лакше одабрати канал за оглашавање и смањити непотребно одливање новца у рекламне кампање које не дају резултате.

 

Одабрао сам канал за оглашавање, посјетиоци су ту, али и даље не добијам жељене резултате.

 

Покушајте  искрено одговорити на слиједећа питања:

 

  • Да ли посјетилац моје веб странице добија довољно информација о роби/услузи коју жели да купи?
  • Да ли су му тражене информације лако доступне или мора посветити неко вријеме упознавајући се са (компликованом) структуром наше веб странице како би дошао до тражених информација?
  • Да ли су му (посјетиоцу и потенцијалном купцу) на располагању сви могући начини комуникације са нама?
  • Да ли на упит који је стигао путем мејла одговарамо одмах по његовом пристизању или тек сутрадан?

 

Примјетили сте да су питања крајње једноставна и да на крају крајева и ви тако размишљате. Лично, нема ми ништа горе од игнорисања мог упита који сам послао преко званичног канала комуникације (контакт форме) на некој веб страници. Будите сигурни да када сте примили упит путем мејла од стране купца, исти тај упит купац је послао и вашој конкуренцији. Игнорисање упита, у овом случају није само знак непрофесионалности већ и тоталног немара за своје пословање. Живот је брз, пословање још брже. Не дозволите да не будете изабрани због овако тривијалне ствари.

 

Уколико сте пак примјетили да имате други проблем са својом веб презентацијом (комплилована навигација, недостатак тражених инфорнација, итд...) на добром сте путу јер се исти могу релативно лако исправити. Поставите себе у позицију купца и размишљајте као он, сигуран сам да резултат неће изостати.

 

Нешто за крај

 

Нека вам ваша веб презентација буде компаративна предност у односу на конкуренцију. Користите је као алат за бољу промоцију и продају ваших роба и услуга, а не као украс који ето постоји и не кошта много. Итекако кошта ако вас купци не схвате озбиљно и за њих постанете невидљиви.

 

Питања за вас

 

  • Да ли користите своју веб презентацију као алат за бољу промоцију и продају роба и услуга? 
  • Колико вам је ваша веб презентација побољшала квалитет пословања? 

 

Желим чути ваш коментар на ову тему.

 

С поштовањем,

Борислав

Додај коментар


Сигурносни код
Освежи

Било да се бавите продајом украсног биља или имате, индустријски развијену производњу увијек има неко ко је тик испред вас или вас у стопу прати. Данас је, чини се, више него икад важно бити успјешан у продаји јер је конкуренција заиста немилосрдна.

 

Веб страница као средство

 

Сигурно сте до сада небројано много пута били у ситуацији да прочитате како, уколико немате веб презентацију практично и не постојите. Као човјек са годинама искуства у пољу развоја веб страница донекле се могу сложити са овом тврдњом. Зашто донекле? Сматрам да је много боље немати никакву презентацију и своје напоре усмјетити у продају роба и услуга провјереним "offline" путем, насупрот имању лоше веб презентације која ће више нарушити пословни изглед вашег предузећа него што ће му помоћи.

 

Данас фирме неријетко направе веб презентацију и ту њихово веб присуство и почиње и завршава. Уколико сте се и ви пронашли у посљедњој реченици, знајте да нисте једини. Веб страница је један од најисплативијих ресурса ваше компаније али само ако сте њеној изради и презентацији својих роба и услуга приступили на исти начин на који приступате приликом традиционалне продаје лицем у лице. Потенцијални купци и/или партнери провјеравају све аспекте вашег пословања (уосталом и ви то радите), а у данашњој ери мобилних уређаја и свеопштој присутности интернета сигурно је да ће прво провјерити квалитет ваше веб странице односно провјериће какву слику себе шаљете другима. Слажете ли се да је први утисак важан? Ако је ваш одговор потврдан, већ сте на добром путу.

 

Имам веб страницу, али не и очекивану продају.

 

Многи клијенти нас питају: "Како да доведем већи број посјетилаца на своју веб страницу?"... Искуство ме је научило да велики број посјета не значи аутоматски и бољу продају. Питање које бисте заправо себи требали поставити је: "Како да доведем потенцијалне купце на своју веб страницу?". Овим увелико сужавате аудиториј и формирате циљну групу. Али ни ту није крај. Данас је број канала за оглашавање много већи него прије десет година. Предлажем вам да добро упознате своје купце јер ћете тако много лакше одабрати канал за оглашавање и смањити непотребно одливање новца у рекламне кампање које не дају резултате.

 

Одабрао сам канал за оглашавање, посјетиоци су ту, али и даље не добијам жељене резултате.

 

Покушајте  искрено одговорити на слиједећа питања:

 

  • Да ли посјетилац моје веб странице добија довољно информација о роби/услузи коју жели да купи?
  • Да ли су му тражене информације лако доступне или мора посветити неко вријеме упознавајући се са (компликованом) структуром наше веб странице како би дошао до тражених информација?
  • Да ли су му (посјетиоцу и потенцијалном купцу) на располагању сви могући начини комуникације са нама?
  • Да ли на упит који је стигао путем мејла одговарамо одмах по његовом пристизању или тек сутрадан?

 

Примјетили сте да су питања крајње једноставна и да на крају крајева и ви тако размишљате. Лично, нема ми ништа горе од игнорисања мог упита који сам послао преко званичног канала комуникације (контакт форме) на некој веб страници. Будите сигурни да када сте примили упит путем мејла од стране купца, исти тај упит купац је послао и вашој конкуренцији. Игнорисање упита, у овом случају није само знак непрофесионалности већ и тоталног немара за своје пословање. Живот је брз, пословање још брже. Не дозволите да не будете изабрани због овако тривијалне ствари.

 

Уколико сте пак примјетили да имате други проблем са својом веб презентацијом (комплилована навигација, недостатак тражених инфорнација, итд...) на добром сте путу јер се исти могу релативно лако исправити. Поставите себе у позицију купца и размишљајте као он, сигуран сам да резултат неће изостати.

 

Нешто за крај

 

Нека вам ваша веб презентација буде компаративна предност у односу на конкуренцију. Користите је као алат за бољу промоцију и продају ваших роба и услуга, а не као украс који ето постоји и не кошта много. Итекако кошта ако вас купци не схвате озбиљно и за њих постанете невидљиви.

 

Питања за вас

 

  • Да ли користите своју веб презентацију као алат за бољу промоцију и продају роба и услуга? 
  • Колико вам је ваша веб презентација побољшала квалитет пословања? 

 

Желим чути ваш коментар на ову тему.

 

С поштовањем,

Борислав

Додај коментар


Сигурносни код
Освежи

Издвојене услуге

  • Израда комплетних веб рјешења
  • Промоција на социјалним мрежама
  • Савјетовање и едукација
  • Изнајмљивање хостинг простора
  • Закуп интернет домена

Блог

Google је блокирао Вашу веб страницу?

Посједујете рачунар и повезани сте на интернет. Велика је шанса да Вам се барем једном догодило да Вам се рачунар инфицирао компјутерским вирусом. И поред свих мјера предострожности (ажуран оперативни систем, ажуран антивирусни софтвер…) вируси се једноставно догоде. Исто је и са Вашом веб страницом.

Joomla 3.4.7 је досупна за надоградњу

Ново сигурносно издање популарног CMS система доступно је за преузимање од синоћ 21.12.2015. године. Ради се о сигурносном издању које је намјењено 3.x серији система и сви корисници се савјетују да у што краћем року ураде надоградњу.

Зашто је малим фирмама битно да имају e-mail листу?

Власник сте мале фирме. Имате клијенте и публику која прати Ваш посао. Када ујутру отворите врата од канцеларије телефон ће зазвонити, примићете e-mail, неко ће покуцати на врата… једном ријечју послујете. Временом Ваша ће фирма прерасти у средњу, па у велику али када се то деси, да ли ћете бити у стању одржати исти ниво личног контакта са купцима као када сте били мала фирма?

Да ли сте невидљиви?

Било да се бавите продајом украсног биља или имате, индустријски развијену производњу увијек има неко ко је тик испред вас или вас у стопу прати. Данас је, чини се, више него икад важно бити успјешан у продаји јер је конкуренција заиста немилосрдна.

WordPress или Joomla? Шта одабрати?

Ако бисте нас питали које је то питање број један које нам наши клијенти постављају, сигурно бисмо издвојили ово као одговор – Да ли да одаберем WordPress или Joomla CMS систем за свој веб сајт? Данас ћемо покушати да вам одговоримо на то питање.

Рекли су о нама

Првенствено добра комуникација са особама запосленим у фирми „БЛМЕДИА“, који се у свом раду показују као професионалне и одговорне личности. Лако разумјевање потреба клијента, ревносност у раду, често размишљање унапријед о евентуалном проблему, те успјешно давање приједлога (дизајнерских и техничких) за њихово рјешавање, што доприноси савршеном презентовању на wеб страници.

Лана Васовић
стручна служба Коморе | КОМОРА ДОКТОРА СТОМАТОЛОГИЈЕ РС

Пријава на е-билтен

Пријавите се на нашу email листу и примајте корисне

савјете и ауторске текстове наших стручњака.